Dlaczego warto wybrać CUBICO, aby rozpocząć naukę kodowania?

Na poziomie przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej CUBICO to praktyczna, niestandardowa gra edukacyjna, która wzbudza zainteresowanie dzieci aby nauczyły się samodzielnego kodowania. Dzięki CUBICO dzieci mogą uczyć się kodowania od poziomu początkującego do zaawansowanego, a także doskonalić umiejętności aplikacyjne. Fizyczne kodowanie gry dostosowane jest do rozwoju dziecka z uwzględnieniem wieku.

Program kodowania dla dzieci opracowany przez ekspertów edukacyjnych.

CUBICO jest rozwijane przez firmę edukacyjną, która została sprawdzona jako wiodący program edukacyjny. Jest to program rozwijany przez specjalistów z każdej dziedziny edukacji wczesnoszkolnej, inżynierii komputerowej i lingwistyki komputerowej.

Łatwe i przyjemne zajęcia edukacyjne dla dzieci, które dopiero zaczynają pisać.

Dzieci mogą rozwijać nawyk by umieć myśleć logicznie, bawiąc się bez pomocy rodziców i nauczycieli.

Kodowanie krok po kroku z historiami i postaciami, z którymi dzieci mogą się identyfikować.

Dzieci mogą używać własnych postaci do rozwiązywania ekscytujących misji przygodowych i naturalnie rozumieć podstawowe pojęcia związane z kodowaniem.

Poznawanie podstawowych koncepcji kodowania

Dzieci mogą w naturalny sposób badać aspekty kodowania takie jak sekwencje poleceń, iteracja / zapętlanie i warunki. Mogą skutecznie przygotować się przed przystąpieniem do kursów na poziomie podstawowym.

Dlaczego CUBICO jest takie wyjątkowe?

Pomaga logicznie myśleć i twórczo rozwiązywać problemy. Odblokowuje nieskończony potencjał dziecka.

1. Badanie w trzech krokach (Plansze, Bloki, Aplikacja)

Plansze są zaprojektowane tak aby odpowiadały procesowi rozwoju dzieci (wstępne kodowanie i  umieszczanie klocków kodujących na planszy). 

2.Bloki czyli rzeczywisty kod (dziecko wstawia elektroniczne klocki bezpośrednio na tacy kodującej). 

3.Odtwarzanie aplikacji czyli sprawdzanie wyniku kodowania.

W sumie dzieci mogą doświadczyć aż 58 etapów (zadań) i systematycznie uczyć się kodowania.

2. Zawartość eksperymentalna oparta na AR

CUBICO zapewnia treści rozszerzonej rzeczywistości, które maksymalizują zainteresowanie dzieci. Dzieci mogą dekorować swoje postacie zmieniając im kolor włosów i skóry, zmieniając im ubrania i gadżety. Mogą się uczyć, czując bliskość z własnymi postaciami.

3. Etap aplikacji Inventor z urządzeniami używanymi w codziennym życiu.

Można korzystać z internetowych doświadczeń związanych z kodowaniem poprzez przełączanie przełączników i głośników używanych w prawdziwym życiu. Dzieci mogą skutecznie rozumieć koncepcje działania urządzenia.

4. Program do kodowania dla dzieci uznany na świecie

CUBICO uczy dzieci kodowania w ponad 20 krajach świata, takich jak: Polska, Szwecja, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Hiszpania, Włochy, Stany Zjednoczone, Brazylia, Rosja, Japonia, RPA… 

5. Fantastyczne opowieści i postacie

CUBICO wykonuje misje ze znakami bohatera lub bohaterki w oparciu o zabawną historię, w której Leo i Ruby wykonują misje aby złapać błąd, który pojawia się w planach podróży. CUBICO pomaga dzieciom rozwijać umiejętności rozwiązywania problemów i rozwijać samokształcenie, które pozwala im stać się bardziej aktywnymi w nauce.